Z "Bandą Krysiorka" na Głębokie...uchhhh....i nigdzie dalej.

Niedziela, 15 kwietnia 2012 | dodano: 15.04.2012Kategoria Szczecin i okolice
Po wczorajszej wycieczce do Rieth Basia miała wielkiego lenia, więc dziś pojechałem na leniwy spacerek nad jezioro Głębokie z Krysiorkiem, moim bratem Krzyśkiem i jego żoną Kasią.
Przejazd przez Centralny, mój brat lawiruje :))).

Wyprostował się. :)))

W trakcie przerwy na odpoczynek podarowałem Krysi własnoręcznie upieczonego Misiacza z ciasta maślanego, którego to natychmiast po sesji fotograficznej napoczęła :))).
Pieczony maślany Misiacz. © Misiacz

Dość tych zdjęć! Dajcie mi go zjeść!!! :)))

A to rowerek cross Bulls zakupiony przez brata w Płoni...a w tle Krysiorek, użytkowniczka pojazdu (w foteliku oczywiście na razie jeździ, ale kto wie, co będzie za parę lat).

Na Głębokie dojechaliśmy skrótami wjeżdżając w las za hurtownią napojów na ul. Modrej.
Po popasie nad jeziorem stwierdziłem, że się odłączam i tzw. "pętlą sławoszewską" dojadę do Dobrej, stamtąd wskoczę do Niemiec i przez Blankensee, Schwennenz i Ladenthin dojadę na Pomorzany.

Taaa...pojechałem.
Dziś to mi się raz coś chciało, a raz nie chciało...uch.
Depnąłem po pedałach, ale nawet nie dojechałem do Pilchowa, bo po drodze spotkałem Anetę "Athenę" i Marka "Odysseusa"...na pieszo.
Troszkę pogadaliśmy, a ja poczułem jeszcze większego lenia i rozmyśliłem się...
Najzwyczajniej w świecie zawróciłem, ostro przycisnąłem i dogoniłem "Bandę Krysiorka" tuż przed Amfiteatrem w Parku Kasprowicza, skąd wróciliśmy na Pomorzany.
Tuż przed samym domem postanowiłem pościgać się z tramwajem i udało mi się go "łyknąć" przy prędkości 42 km/h. Musiałem się jakoś rozgrzać po tym lenistwie. Rower:KTM Life Space Dane wycieczki: 25.21 km (7.00 km teren), czas: 01:35 h, avg:15.92 km/h, prędkość maks: 42.00 km/h
Temperatura:12.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 528 (kcal)

Doskonale to rozumiesz :))
- 22:08 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj
"Pani Cierpliwość" w pobliżu Misiacza zwykle bardzo źle się czuje, więc odbieram to jako wyraz znacznego uznania ! :)))
- 21:51 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj
Masz cierpliwość prowadzić trzy blogi na raz, ja z jednym ledwo nadążam zważywszy, że jeszcze ciekawe wpisy na blogach znajomych do przeczytania czekają :)
- 21:05 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj
Miś był upieczony, Krysiorek zatwierdził.
Tylko tak wygląda, bo to blada wersja 2.0 (wracam w przyszłości do bardziej rumianej wersji 1.0) :))).
- 06:59 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj
ten miś maślany wygląda na surowy lub nie dopieczony :P
- 06:00 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj
Jak nauczy się pisać, to może? :)))
- 19:45 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj
Gdyby Krysiorek był większy to podałby Cie do sądu za plagiat.
Jak ci nie wstyd ? Wykorzystywać małe dziecko i kopiować jej blog.