MisiaczROWER - MOJA PASJA - BLOG

avatar Misiacz
Szczecin

Informacje

pawel.lyszczyk@gmail.com

button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl
button stats bikestats.pl

free counters

WESPRZYJ TWÓRCĘ

Jeżeli podobają Ci się moje wpisy, uzyskałeś cenne informacje, zaoszczędziłeś na przewodniku czy na czasie, możesz wesprzeć ich twórcę dobrowolną wpłatą na konto:

34 1140 2004 0000 3302 4854 3189

Odbiorca: Paweł Łyszczyk. Tytuł przelewu: "Darowizna".

MOJE ROWERY

KTM Life Space 35299 km
Prophete Touringstar 200 km
Fińczyk 4707 km
Toffik 155 km
Bobik
ŁUCZNIK 1962 30 km
Rosynant 12280 km
Koza 10630 km

Znajomi

wszyscy znajomi(96)

Szukaj

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Misiacz.bikestats.pl

Wpisy chronologicznie

Polecane linki

NOVATEC NT-802SB 36h

Czwartek, 22 września 2011 | dodano: 22.09.2011Kategoria Szczecin i okolice
Nowa tylna piasta "maszynówka" NOVATEC NT-802SB 26h dotarła dziś po 3 dniach oczekiwania do Cool Bike (kolejny serwis, który testuję) i od razu została założona, więc sama usługa została już wykonana szybciutko.
Piasta chodzi niesamowicie leciutko, w końcu to łożyska maszynowe, jest różnica w porównaniu do zdjętej Shimano Deore na konusach - można poszaleć. ;)
Cała operacja związana była jednak z zaplataniem całego koła na nowo i jego centrowaniem. Po przejechaniu na próbę ok. 2 km okazuje się jednak, że koło bije na boki i centrowanie jest do poprawki, więc czeka mnie kolejny kurs do Cool Bike.
Piasta NOVATEC 802SB 36h © Misiacz

Koszt piasty: 79 zł
Koszt usługi: 35 zł
P.S. Jeżeli ktoś potrzebuje tylną piastę Shimano Deore do trekkinga lub crossa 28", to mogę oddać gratis, trzeba tylko wkręcić nowy "konus" (koszt jakieś 8 zł).
:) Rower:KTM Life Space Dane wycieczki: 2.20 km (1.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura:16.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(5)

K o m e n t a r z e
Brum, zobaczymy co z tego wyjdzie... ;)))
Misiacz
- 18:05 piątek, 23 września 2011 | linkuj
sporo szprychy przejechały, materiał popracował, teraz zostały odprężone i ponownie naprężone więc w materiale nastąpiły na 100% zmiany i nie będą tak wytrzymałe jak przed zmianą piasty,
oczywiście jest to tylko zalecane więc pewnie nie chciał Cię naciągać
wiesz ja ostatnio zmieniałem obręcz i nie wymieniałem szprych i wszystko gra, tylko że ja na nich przejechałem 4 tysia, u Ciebie pewnie znacznie więcej żyły i do tego pewnie lekko nie miały ;)

zobacz czy Ci od razu szprycha nie pękła na pierwszych testach, bo tak często bywa i wtedy koło bije na boki, a nieraz pękniętą szprychę na pierwszy rzut oka ciężko zauważyć
sargath
- 19:28 czwartek, 22 września 2011 | linkuj
Paweł, zdałem się przecież na fachowca, który nie stwierdził takiej potrzeby (mam szprychy Swiss DT).
To on jest chyba znawcą tematu, a nie ja, prawda? Nawet nie wiedziałem, że coś takiego trzeba robić.
Misiacz
- 18:53 czwartek, 22 września 2011 | linkuj
szprych nie wymieniłeś ???
mają już trochę przejechane więc teraz po ponownym zapleceniu będzie częściej koło się rozcentrowywać
sargath
- 18:17 czwartek, 22 września 2011 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!