41 minęło ...i "ŁUCZNIK" z roku 1962 !!!

Sobota, 20 kwietnia 2013 | dodano: 21.04.2013Kategoria Szczecin i okolice, Szczecińskie Rajdy BS i RS
No cóż, minęły kolejne latka, ale grunt, że zabawa była znakomita!
Zebrało się nas 24 osoby, jeśli dobrze policzyłem.
Tym, co przybyli serdecznie dziękuję, tym, którzy nie chcieli przyjść nie mówię nic, a jeśli chodzi o tych, do których nie dotarły moje zaproszenia (a wiem, że były takie osoby)...no cóż, przykro mi, że tak wyszło :(.

To zdjęcie Tuni, która porobiła więcej fotek. Ale miałem dobrze tu i przytulnie! ;)

Następnego dnia, kiedy poszliśmy z Basią posprzątać, czekała mnie duża niespodzianka.
Kiedy wynosiłem do działkowego kubła na śmieci worki z odpadkami, znalazłem wyrzucone takie oto cacuszko!!!

Początkowo chciałem wziąć sobie tylko skórzane siodełko na sprężynach (a raczej dla Basi), jednak okazało się, że ktoś wyrzucił na śmietnik zabytkowy rower ŁUCZNIK z roku 1962 !!!
Nie było się co namyślać i przygarnąłem znajdę, choć trzeba będzie przy nim podłubać co nieco, ale za to na Masie Krytycznej będzie można zadać "lansu", hehe.
W związku z tym od razu przyszło mi do głowy, że rowerkowi nadam ksywkę "Hipsterek", choć co do mnie, do zdecydowanie się od hipsterstwa odcinam...więc może jednak "ŁUCZNIK" ? Rower:Koza Dane wycieczki: 12.80 km (6.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 32.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 300 (kcal)

I my Tobie życzymy tego, czego pragniesz najbardziej !
BuBiteam
iskiereczka74
- 20:27 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj
Bierz się ostro do roboty z Hipsterkiem, Masa za chwilę ;-)))
Jaszek
- 20:52 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj
no super znalezisko,gratulacje :)
iwonka
- 16:43 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj
To i ja życzę Wszystkiego Najlepszego. Rowerek nowy już masz to życzę jak najwięcej dobrej jakości dróg i ścieżek rowerowych - aby było gdzie na nim jeździć.
- 14:05 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj
Fajne znalezisko, ciekawe: przypadek czy prezent ? św. Mikołaj - 10:23 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj
Ancia sie wstydzi i ma nadzieje ze sie wytlumaczyla...tym bardziej ze mocno chciala Misiaczowi kibicowac urodzinkowo! 100 lat zdrowka!
leaonherbike
- 06:46 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj
Miej do niego szacunek bo jest deczko starszy do Ciebie :). Dziękuję za wspaniałą imprezkę :)
- 19:28 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj
jeszcze raz 100lat i dzięki za fajną imprezę :))) ...a większość zdjęć to robiła Twoja Basia - i dzięki jej za to ! :)))
tunislawa
- 19:24 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj
Super było ! a znaleziosko pierwsza klasa !!!!