Odbiór "Prophete Touring Star" z serwisu "Mad Bike".

Sobota, 16 lutego 2013 | dodano: 17.02.2013Kategoria Szczecin i okolice
Po telefonie od Piotrka z "Mad Bike", że Basi rower jest po serwisie gotowy do odbioru, zafundowałem sobie blisko 5 km spaceru z domu do sklepu.
Do wymiany poszły kulki w tylnej piaście i klocki hamulcowe z tyłu, a generalnie rowerek jest w dobrym stanie.
Łancuch starczy na jakieś 1000 km, co w przypadku Basi przebiegów starczy na 1/3 roku.
Rower oddałem do serwisu teraz, ponieważ akurat jest promocja na usługę, a i przed sezonem nie ma jeszcze tłoku. Poza tym Basia teraz nie jeździ (a i ja niespecjalnie;)).
Wracałem przez Centralny, gdzie w bramie cyknąłem fotkę jeszcze lśniącej maszyny - w takim stanie długo nie pobędzie, zwłaszcza naszych brudnych ulicach i przy syficznej ostatnio, wręcz listopadowej pogodzie, która jakoś odrzuca mnie od jazdy na rowerze.
Rower:Prophete Touringstar Dane wycieczki: 4.75 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 27.00 km/h