Rajd MTB dookoła jeziora Miedwie.

Niedziela, 24 lipca 2011 | dodano: 24.07.2011Kategoria Szczecin i okolice, Szczecińskie Rajdy BS i RS, Z Basią...
Dojechaliśmy z Basią samochodem do Morzyczyna na 10:00.
Tam organizowany był przejazd trasą rajdu MTB dookoła jeziora Miedwie. Postanowiliśmy spróbować i my...

Spotkaliśmy się ze znajomą ekipą BS, RS...itp...w amfiteatrze nad Miedwiem.
Był Gadzik, Jurek, Baśka, Monter, Gryf, Bronik, Lewy, Arek...i kupa innych, których nie jestem w tej chwili w stanie wymienić.

Wicherek z południa wiał dziś nielichy. W zasadzie próbował zatrzymywać w miejscu.

Po odpoczynku. Cała nasza ferajna jechała koło pałacu tego pałacu (chyba to było Koszewo).

Troszkę nas było...

Po drodze był punkt żywieniowy. Ciastka, kawa...Super organizacja, choć to tylko przejazd próbny, a jeszcze nie oficjalne zawody.

Znaczna część trasy przebiegała po tzw. płytach jumbo.

W związku z tym przypomniał mi się taki kawałek:

Pod koniec odłączyliśmy się od ekipy i pojechaliśmy asfaltami, przez co część z uczestników uznała nas za podstępną "Bandę Sześciorga"...
Przy okazji zajechaliśmy do Kobylanki, gdzie chciałem zobaczyć płyty z opisami historii okolicznych miejscowości.

Stoją tam tablice opisujące poszczególne miejscowości, ale jest i fontanna.

Jedna z miejscowości zainteresowała mnie szczególnie...;)))

Od Kobylanki do Morzyczyna wiedzie doskonała, niedawno wybudowana asfaltowa ścieżka.

Kiedy dojechaliśmy na metę rajdu, było tam nadal sporo ludzi.
Chwilę postaliśmy, po czym ja, moja Basia i Basia "Rudzielec" zapakowaliśmy się z rowerami do samochodu(tak, tak...miałem na pokładzie dwa "Basiory";))) i pomknęliśmy do Szczecina.
Wspaniały dzień...

Reszta opisu...jak mi się zechce. ;))) Rower:KTM Life Space Dane wycieczki: 58.90 km (25.00 km teren), czas: 03:17 h, avg:17.94 km/h, prędkość maks: 37.00 km/h
Temperatura:22.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 1174 (kcal)

Skąd Ty bierzesz taką pogodę:>, Misiaczowe sztuczki? miok - 14:26 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj
A ja zrezygnowałam na rzecz wycieczki z moją Beti, ale w sumie nie żałuję :)
Widzę dużo znajomych twarzy, pozdrawiam serdecznie
- 20:20 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj
Widze żę Miśka ciągnie do niedzwiedzia :)
Pozdrawiam
- 18:00 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj
znów mi się nie udało załapać ! szkoda :( a takiego wiatru w mordkę dawno nie pamiętam jak był dzisiaj przed Kołbaskowem ....:))) A z Niedźwiedzia fajnie można sobie dojechać przez las do Zdunowa :)
tunislawa
- 16:55 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj
Nie mów, że w Niedźwiedziu nie byłeś?

A ścieżka rowerowa jest super, pozostaje tylko jakoś rozwiązać dojazd wzdłuż "dziesiątki" do Płoni i mamy najkrótszą trasę ze Stargardu do Szczecina przejezdną rowerem.
michuss
- 16:42 niedziela, 24 lipca 2011 | linkuj
Jak Ty to mówisz Wmordewind wiał dzisiaj bezlitośnie.