Słoneczna rundka ;)

Środa, 2 marca 2011 | dodano: 02.03.2011Kategoria Szczecin i okolice
Pogoda przepiękna, na ulicach korki, więc nie było lepszego sposobu jak wskoczyć na Kozę i pomknąć przez miasto!
To kolejne zdjęcie co brzydszych kwartałów Szczecina, specjalnie dla Rammzesa! ;)))
Tu socrealistyczny budynek, kapitalistyczne banki, nowe BMW i stara Koza.
Budynek socrealistyczny i banki. © Misiacz

Tuż obok stoi pomnik kondotiera Colleonioego, który po wojnie został zagrabiony przez Warszawę i mimo wielu starań Szczecina, przez lata nie można go było odzyskać.
W Warszawie nadal znajduje się wiele zabytków przywłaszczonych po wojnie, których "stolyca" nie zamierza oddawać.
Pomnik Colleoniego. Szczecin. © Misiacz

Na jednej ze ścian natknąłem się na na takie oto ogłoszenie:
Ogłoszenie Nestle o pracę. © Misiacz

Powrót na spokojnie do domu, bez szaleństw... Rower:Koza Dane wycieczki: 18.96 km (1.00 km teren), czas: 00:58 h, avg:19.61 km/h, prędkość maks: 31.50 km/h

Ja chcę Skolwin! Ja chcę Skolwin! hahahaha
rammzes
- 18:55 środa, 2 marca 2011 | linkuj
Sargarth - aleś to pięknie ujął!
- 18:54 środa, 2 marca 2011 | linkuj
a pytał ktos czy na to wybrzeże to z rowerem można się zabrać ? :D:D:D

co do Colleoniego to może i go odzyskaliśmy, ale jakiś warszawiak miecz mu podwędził spowrotem :(

Adpol - nie musisz czytać relacji, pamiętaj możesz stać się ich częścią :)
- 17:19 środa, 2 marca 2011 | linkuj
Pogoda rzeczywiście jest u nas przepiękna. Nic tylko śmigać :)) Tymczasem ledwo wytrzymuje... :D
Z zapartym tchem czytam zarówno Twoje, jak i pozostałych cyborgów wędrówki po zachodniopomorskim :))
adpol
- 17:04 środa, 2 marca 2011 | linkuj
Kapitalne ogłoszenie, choć po przeczytaniu treści dostępnej pod podanym adresem już tak zabawnie nie jest. Ale mięso będę jadł nadal ;]
Od kiedy to awansowałem na cyborga? :P
lewy89
- 16:31 środa, 2 marca 2011 | linkuj
Szkoda, że już jestem za stary aby pozytywnie odpowiedzieć na to ogłoszenie o pracę bo chętnie bym się tam wybrał i w wolnych chwilach od kawowej harówki pośmigał gdzieś między plantacjami, hehe.

stamper
- 16:21 środa, 2 marca 2011 | linkuj
U nas os. Niepodległości jest takie socrealistzcyne i przy placu Armii Krajowej, na tym osiedlu jest 7 banków. Śmiejemy się, że to mieleckie Wallstreat ;). W sumie to centrum miasta.