Żeby nie było za kolorowo :///

Poniedziałek, 7 lutego 2011 | dodano: 07.02.2011Kategoria Szczecin i okolice
Żeby nie było tak kolorowo, to do wczorajszego okazyjnego zakupu koła dołożyłem co nieco na jego centrowanie i wymianę kulek / konusów w piaście.
Zostawiłem rower w "Synkrosie", a potem wróciłem po niego w sposób dawno nie praktykowany, czyli tramwajem.
Zaczyna mnie już męczyć ta zmiana kółka. Muszę zrzucić winę na Cyborgi! ;)))
Wieczorem zmieniłem jeszcze oponę na nowym kole na cieńszą i pojechałem sprawdzić, jak się na tym zestawiku zasuwa.
Najlepszym testem będzie "przeczołganie" mnie przez Cyborgi.
Żeby wpis nie był znowu tak mechaniczny jak wczoraj, zrobiłem na Wałach Chrobrego trzy "niemechaniczne" fotki.

Rower:KTM Life Space Dane wycieczki: 21.40 km (1.00 km teren), czas: 00:58 h, avg:22.14 km/h, prędkość maks: 37.00 km/h
Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 373 (kcal)

Angelino, odpowiadając na Twoje pytanie: Cyborgi zaczęły się od moich kolegów z firmy Technic-Control, tj. Jurek (jurektc) i Kris.
Nadałem im taką nazwę, kiedy zauważyłem, że jazda na góralu z oponami grubymi jak balony i z klockami jak do jazdy po kartoflisku z prędkością 30 km/h i więcej stanowi dla nich formę rekreacji, nawet na dystansie 200 km i więcej. Kiedy dowiedziałem się kiedyś, że dogonili skuter, jechali za nim kilkanaście kilometrów, po czym znudzeni wolną jazdą skuterka wyprzedzili go i pojechali dalej, utwierdziło mnie to w przekonaniu, że nie pochodzą z tej planety. Ponadto na trasie mało jedzą i piją, co też jest podejrzane! :)
Od tego momentu na taki przydomek zasługują wszyscy wykazujący się podobnymi cechami, wg mnie zalicza się teraz do nich Gadbagienny, Sargath, a od wczoraj także Shrink. Chodzą pogłoski, że i ja jestem Cyborgiem, ale nie mogę potwierdzić tych informacji...to są zwykłe pomówienia! :)))
- 10:50 środa, 9 lutego 2011 | linkuj
Misiaczu, a te "Cyborgi", to co one, bo ja, ja, nie wiem ....
angelino
- 20:47 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj
No no kolego,widze że robisz wszystko żeby jazda turystyczna nabrała innego znaczenia :):)
Pozdrawiam i do soboty.
- 15:51 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj

odświeżyłem temacik
- 11:57 wtorek, 8 lutego 2011 | linkuj
Tramwaj to takie cuś z dzwonkiem :)
Isgenaroth
- 19:18 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj
Zdjęcia nocne rewelacyjne - muszę i ja wybrać się w świat o zmroku i sprawdzić czy mnie się uda zrobić jakieś w miarę ciekawe zdjęcia. A co do magnesika, to uprzedził mnie biker z Twojej ekipy, więc nie muszę sprawdzać w piwnicy czy coś zostało z dawnego licznika, bo mam fatalny zwyczaj wyrzucania czegoś, co stało się niesprawne.
Szczecin pięknym miastem jest:) A co to jest tramwaj:)?