Na kebab do Prenzlau...

Sobota, 1 marca 2014 | dodano: 02.03.2014Kategoria Szczecin i okolice, Szczecińskie Rajdy BS i RS, Wypadziki do Niemiec, Z Basią...
Wycieczka do Prenzlau była oczywiście fantastyczna, ale prowojenne działania pewnego ruskiego wypierdka o ksywce "Putin" jakoś mi zmechaciły humor dziś na tyle, by napisać jakąś fajną relację.
Cóż...będzie jaka będzie...
Na pewno kondycyjnie jechało się fantastycznie, widać rewelacyjnie skutki biegania.
Pierwszy postój mieliśmy w Schwennenz, gdzie wysiorbałem piwo bezalkoholowe ;).

"Skrót" również się trafił.
Rzuciłem w tej intencji serdecznego "fucka" (żartobliwego oczywiście) pod nosem i dojechałem wraz z resztą nad wiadukcik nad autostradą, gdzie wrąbałem bułkę z serem.

Tupolew.
Ktoś miał kaprys i sobie zorganizował ozdobę do ogródka - to nie nasz dyżurny czubek Macierewicz - przypominam, że jeździmy po Niemczech.

Kościół w Schmoelln.

Prenzlau.
Ciekawy mural na ścianie szczytowej bloku.

Jak dla mnie najlepszy kebab w moim rankingu kebabów pakowanych w ciasto do "Tuerkische pizza" (nazwa dla Europejczków, by pojęli intencję, a naprawdę inaczej nazywa się to Lahmacun).
Innego rodzaju laicy zwą to rollo kebabem, ale sporo się tu mylą.
Rollo kebab pakuje się w mdły placek, a to pakuje się w placek nasączony sosem i przyprawami.

Różnica kierunków...
Sir Misiacz na tronie.

Rzut obiektywu (o ile można tym nazwać szkiełko w moim telefonie) na Prenzlau.

Niby łabędź z blachy.
Gdybym coś wyjarał, to widziałbym może nawet i pióra białe...ale nie jaram i widzę blachę.

Rekonstrukcja wiaty z roku 1912.

Z Prenzlau do Bruessow kawał trasy można przejechać nową drogą dla rowerów (i rowerzystów).

Zakupy w Loecknitz były podsumowaniem pobytu w Rzeszy...a potem powoli potoczyliśmy się do Polandii, by płacić podatki długo i szczęśliwie.

Skład grupy był następujący:
1) Ja czyli "Misiacz"
2) "Ivoncja"
3) "Ania von Zan"
4) "Jaszek"
5) "Monter"
6) "Hopfen"
7) "Pandi"

Rower:KTM Life Space Dane wycieczki: 124.71 km (5.00 km teren), czas: 06:19 h, avg:19.74 km/h, prędkość maks: 45.00 km/h
Temperatura:13.0 HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: 2650 (kcal)

Jakie piękne zdjęcia i ciekawie opisana wycieczka .:)
Trzymanko klego :)
- 18:29 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj
Dzięki Paweł :) Jeśli w weekend nie pojadę na Uckermunde to skorzystam i pojadę na Prenzlau.
lenek1971
- 13:54 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj
O ile żyje ;).
- 09:32 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj
Z tego Tu-134 coraz bardziej złazi farba. Mógłby sobie działkowicz w końcu odmalować tą altankę :)
Gryf
- 09:20 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj
Gratuluję formy - świetny dystans ale z pewnością warto było. Zdjęcia zachęcają do odwiedzenia okolic Prenzlau, gdzie od lat nie byłem.
- 14:59 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
Miło obejrzeć znane miejsca...coś mi w kościach mówi, że jeśli pogoda się nie zmieni to pokręcę Waszą trasą.
- 14:27 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
Lenek, mapka wrzucona :).
- 10:04 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
No i takich wycieczek mi trzeba. Oczywiście, poczytać. Spinka - 09:59 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
Fajna wycieczka jak zwykle.
Tylko ruskie psują Świat...
danielkoltun
- 09:43 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
Paweł nie potrzebnie wstawiłeś fotkę tupolewa, Antek będzie chciał go zwinąć na kolejny pomnik :)
Trendix
- 09:02 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
Zazdroszczę fajnej wycieczki! Super sprawa! Jeśli byś jeszcze znalazł byś mapę z przejazdu to byłoby miło i można by pojechać Waszą trasą. Pozdrawiam!
lenek1971
- 08:34 poniedziałek, 3 marca 2014 | linkuj
Z tym Tupolewem to miał ktoś rozmach. A w jakiej miejscowości on stoi?